sobota, 16 marca 2013

na dobry początek

Początki zawsze są ciężkie. Zaczynałam tego posta chyba dwanaście razy... i dalej nie wiem co można napisać na początku. :)
Pod wpływem chwili założyłam bloga (tak, tego!) około roku temu, w marcu 2012 r. Zakończyło się jednak na wymyśleniu jego nazwy i naciśnięciu "załóż". Jakiś czas temu, może w listopadzie czy październiku 2012 r. zaczęłam intensywniej interesować się pielęgnacją nie tylko ciała, ale także twarzy i włosów. Przeczytałam tysiące inspirujących notek u przeróżnych bloggerek i sama zapragnęłam dołączyć do tej społeczności :).
Mam na imię Paulina, w tym roku zdaję maturę ;), uczę się w jednym z olsztyńskich liceów. Lubię gotować, leniuchować ;), grać w siatkówkę i testować tysiące kosmetyków.W zasadzie nie wiem, co więcej mogłabym napisać o samej sobie, sądzę, że wszystkie potrzebne informacje o mnie wyjdą "w praniu" w trakcie tworzenia notek. Na początek muszę nauczyć się obsługiwać bloggera :D Na kolejną notkę zapraszam w najbliższych dniach!
Buziaki,
hurragan.

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz.